• Voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag verzonden
  • Gratis thuisbezorgd
  • Beoordeeld met een 8,1 op ZorgkaartNederland
  • Aanbevolen door VGZ en Zilveren Kruis
Voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag verzonden

Contact met Nationale Apotheek

Onze beherend apotheker Rutger Broosus en zijn team hebben alle tijd en aandacht voor jou via telefoon, e-mail of chat. Hieronder vind je onze contactgegevens en openingstijden.

Neem contact op met Nationale Apotheek via telefoon, e-mail en chat.

Onze openingstijden

Maandag t/m donderdag:
08.00 – 20.00 uur
Vrijdag: 08.00 – 18.00 uur
Zaterdag: 10.00 – 14.00 uur

Chat, bel of mail met ons

Chat via de rode knop rechtsonder

085 808 53 17

info@nationale-apotheek.nl

Ons adres
Broekakkerweg 1C
5126 BD Gilze

Antwoordnummer 14049
5126 ZS Gilze

Voor voorschrijvers

Intercollegiale lijn: 0850 004 612

Beherend apotheker: Rutger Broosus (BIG-nummer: 69928280917)

AGB-code: 02010916
KVK: 80074723

E-mail (beveiligd): medicatie@nationale-apotheek.nl

Voor stoppen met roken:
smr@nationale-apotheek.nl

Edi-mailadres lifeline: 500036345@lms.lifeline.nl

Edi-mailadres apro: apro0088@promedico-apro.nl

LSP Application-id: 10011234

URA-ID: 0005485

textintroductionright

Bel, mail of chat gerust voor persoonlijk advies. Wij zijn er graag voor je.

Veelgestelde vragen

Over contact met Nationale Apotheek

Je neemt contact op met Nationale Apotheek via telefoon, e-mail en chat. Ons team beantwoordt graag al jouw vragen.

Hoe neem ik contact op met Nationale Apotheek?

Je neemt contact op met Nationale Apotheek via telefoon, e-mail of chat:  

Wat zijn de openingstijden van Nationale Apotheek?

De openingstijden van Nationale Apotheek zijn:  

  • Maandag t/m donderdag: 08.00 – 20.00 uur 

  • Vrijdag: 08.00 – 18.00 uur 

  • Zaterdag: 10.00 – 14.00 uur 

Binnen onze ruime openingstijden verwerken we recepten en beantwoorden we al jouw vragen via telefoon, e-mail of chat.

Hoe kan ik mijn ervaring met Nationale Apotheek delen?

We horen graag over jouw ervaring met Nationale Apotheek. Ben je tevreden met onze dienstverlening? Laat het ons team weten via e-mail, chat of als je ons spreekt aan de telefoon. Vertel ook vooral aan anderen wat jij van ons vindt via ZorgkaartNederland.

Ik heb een klacht. Hoe dien ik die in bij jullie?

Dat is vervelend. We streven ernaar om onze dienstverlening altijd te blijven verbeteren. Neem contact met ons op en we kijken met je mee om samen tot een oplossing te komen. Bel, mail of chat met ons. Wil je de klacht officieel indienen? Mail deze dan naar klacht@nationale-apotheek.nl.

Hoe is mijn privacy gewaarborgd?

Als apotheek hebben wij beroepsgeheim. Alles wat je ons vertelt is dus compleet vertrouwelijk en mogen we niet zomaar met anderen delen, tenzij je hier toestemming voor geeft. Wij werken volgens de AVG-wetgeving en de aanvullende bepalingen voor de zorg. Lees in onze privacyverklaring welke gegevens wij van jou verzamelen en hoe we ze verwerken en bewaren.

Hoe maak ik als zorgprofessional een receptkoppeling met Nationale Apotheek?

Bekijk de instructies om een receptkoppeling te maken met onze apotheek. Hulp nodig? Bel 085 000 46 12 en krijg direct ondersteuning van ons receptteam.

Hoe bestel ik als zorgprofessional stoppen met roken-middelen voor mijn patiënt?

Ben jij een (huis)arts, praktijkondersteuner of stoppen met roken-coach en wil je voor jouw patiënt stoppen met roken-middelen bestellen via Nationale Apotheek? Stuur recepten direct door via het HIS of gebruik het LAN-formulier. Mail het formulier naar smr@nationale-apotheek.nl.