Even contact met Nationale Apotheek

Onze openingstijden

Maandag t/m donderdag:
08.00 – 20.00 uur
Vrijdag: 08.00 – 18.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 14.00 uur

Broekakkerweg 1C
5126BD Gilze

Beherend apotheker: Rutger Broosus (BIG-nummer: 69928280917)

Chat, bel of mail met ons

Chat via de rode knop rechtsonder

085 808 53 17

info@nationale-apotheek.nl

Antwoordnummer 14049
5126 ZS Gilze

Voor voorschrijvers

Intercollegiale lijn: 0850 004 612

AGB-code: 02010916

KVK: 80074723

E-mail (beveiligd): medicatie@nationale-apotheek.nl

Voor SMR:
smr@nationale-apotheek.nl

Edi-mailadres lifeline: 500036345@lms.lifeline.nl

Edi-mailadres apro: apro0088@promedico-apro.nl

LSP Application-id: 10011234

URA-ID: 0005485

Goed om te weten

Chat, bel of mail gerust voor persoonlijk advies. Wij zijn er graag voor je

Klik rechtsonder op de chatknop

Klik rechtsonder op de chatknop

Veelgestelde vragen

Nationale Apotheek, een openbare apotheek, maar dan online

Hoe schrijf ik mij in bij Nationale Apotheek?

De gemakkelijkste methode is om je in te schrijven via onze app: download de app

Als je geen fan bent van apps, kun je het ook gemakkelijk regelen via onze website: https://nationale-apotheek.nl/inschrijven

Kan ik alle medicijnen bestellen bij Nationale Apotheek?

Ja, wij leveren alle geneesmiddelen, zowel receptplichtig als een selectie zelfzorggeneesmiddelen (zie onze shop voor ons actuele aanbod). Dus bijvoorbeeld ook spoedmedicatie, medicijnrollen en medicijnen die altijd gekoeld moeten worden. Hier hebben wij speciaal transport voor. Vraag jouw arts de recepten digitaal naar ons te sturen. Dan heb jij er geen omkijken naar. Heb je zelf het originele recept ontvangen? Upload ‘m makkelijk via de Nationale Apotheek-app. Zelfzorggeneesmiddelen, zoals crèmes, pijnstillers en homeopathie, kun je bestellen in onze webshop.

Moet ik extra kosten betalen als ik bij jullie bestel?

De service van Nationale Apotheek kost net zo veel als de apotheek bij jou om de hoek. Het grote verschil is dat wij altijd kosteloos bezorgen. Wij brengen ook geen verzendkosten in rekening voor spoedmedicatie, mits je arts dit op het recept heeft aangegeven en onze apotheker het ook als ‘spoed’ beoordeeld.

Bij bestellingen via de shop berekenen wij afhankelijk van het orderbedrag administratiekosten. Je ziet deze kosten terug in je winkelmandje.
Orderbedrag tussen € 0 en € 45: gratis verzending, € 2,95 administratiekosten
Orderbedrag boven de € 45: gratis verzending, geen administratiekosten

Hoe snel leveren jullie mijn medicijnen?

Krijg je een geneesmiddel voor het eerst, dan versturen we het de volgende dag. Bij spoedmedicatie - jouw arts geeft dit op het recept aan en onze apotheker beoordeelt dit - leveren we het binnen 4 uur bij je af. Overal in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden).

Declareren jullie rechtstreeks bij mijn zorgverzekeraar?

Ja, Nationale Apotheek heeft contracten met alle zorgverzekeraars. Dat betekent dat medicijnen die vergoed worden rechtstreeks bij je zorgverzekeraar declareren. Dan heb jij er geen omkijken naar.

Hoe kan ik zorgen dat ik teruggebeld word?

Vul het Bel mij terug-formulier in. Geef hierin je naam en telefoon door en alsjeblieft ook op welke werkdag en in welk tijdvak je teruggebeld wilt worden.

Onderdeel van APPO

Nationale Apotheek is onderdeel van het landelijke apothekersnetwerk van APPO

Dat is ook handig voor spoedmedicatie

Dat is ook handig voor spoedmedicatie

Heb je een klacht?

Dat is vervelend. We horen het graag.

Deel jouw ervaring

Vertel anderen wat jij van ons vindt.

We maken graag kennis met jou

Maak het jezelf makkelijk. Download de app.

Download de appMeer weten over ons
We maken graag kennis met jou