
Veelgestelde vragen
Over de bezorging van je medicijnen

Hoe weet ik wanneer de bezorger komt?
Zodra jouw medicijnen onze apotheek verlaten, melden we ze aan bij PostNL. Via de PostNL-app kun je zien wanneer je ze kunt verwachten.
Kan ik mijn medicijnen ook via de brievenbus ontvangen?
Als het past, kunnen we dat regelen. Geef ons in de app toestemming voor brievenbuslevering. Dan hoef je voortaan niet meer thuis te zijn als de bezorger jouw medicijnen komt brengen.
Kan ik een ander bezorgmoment kiezen?
Dat kan zeker. Via de PostNL-app kun je een nieuw bezorgmoment kiezen.
Kan ik het pakketje ophalen bij een PostNL-punt?
Dat kan. Geef jouw voorkeur door via de PostNL-app.
Kan ik mijn medicijnen met spoed ontvangen?
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende werkdag verstuurd. Moet je vandaag nog beginnen? Dan geeft jouw arts geeft dit op het recept aan. Als ook onze apotheker dit verzoek als spoed beoordeelt, leveren we het binnen 4 uur bij je af. Overal in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden).
Moet ik extra kosten betalen als ik bij jullie bestel?
Zeker niet. Eigenlijk het tegenovergestelde. Je betaalt bij ons geen verzendkosten voor receptgeneesmiddelen, ook niet voor spoed. Wij rekenen ook nog eens de laagste terhandstellingskosten.