• Voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag verzonden
  • Gratis thuisbezorgd
  • Beoordeeld met een 8,1 op ZorgkaartNederland
  • Aanbevolen door VGZ en Zilveren Kruis
Voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag verzonden

Natacha Spijkers

Farmaceutisch klantadviseur (apothekersassistent)

Natacha Spijkers is apothekersassistente bij Nationale Apotheek. Met veel passie vertelt ze over haar jarenlange ervaring bij allerlei apotheken, haar werk bij de online apotheek en haar enthousiasme om iedereen te laten kennismaken met ons mooie bedrijf.

Natacha Spijkers is apothekersassistente bij Nationale Apotheek. Met veel passie vertelt ze over haar werk en ervaring.
Natacha legt uit wat voor werk een apothekersassistent bij Nationale Apotheek doet.

Natacha heeft de vierjarige opleiding tot apothekersassistente in Tilburg binnen drie jaar afgerond. Als achttienjarige stond ze te popelen om aan de slag te gaan in de apotheek. Ze heeft ervaring opgedaan in zowel kleine als grote apotheken en een tijd gewerkt bij een diabeteshulpmiddelenleverancier. Als apothekersassistente bij Nationale Apotheek vindt Natacha het leuk om mee te denken en nieuwe projecten mee uit te rollen. Ook is ze altijd nieuwsgierig naar de bedrijfsvoering achter de apotheek.

Haar hart ligt bij het verwerken van recepten. Naast het verwerken van reguliere recepten regelt zij ook de medicatie voor specifieke patiëntengroepen zoals endocrinologe patiënten. Ook houdt ze zich bezig met de herhaalservice en baxterrollen. Natacha schakelt met huisartsen en specialisten om recepten op te vragen en houdt contact met de thuiszorg en mantelzorgers. Aan de telefoon worden klantvragen beantwoord en vinden er eerste uitgiftegesprekken plaats. Als apothekersassistente bij een online apotheek ben je veel meer bezig met het beantwoorden van vragen, het sturen van e-mails en het regelen van recepten.

textintroductionright

"Bij Nationale Apotheek heb je meer tijd voor de klant. Als ik mensen bel, zitten ze thuis in hun eigen omgeving, niemand luistert mee en wij hebben de tijd voor ze.” 

Ons team van klantadviseurs en farmaceutische klantadviseurs werken samen om alle klanten zo goed mogelijk te helpen.

Voor Natacha is het allerleukste aan haar werk als apothekersassistente het helpen van klanten. Ze sluit een gesprek met een klant graag af met een tevreden gevoel. Hoe ze dit doet? Vooral veel inleven in de ander en de klant altijd vooropzetten. Natacha zal doen wat ze kan om mensen tevreden te stellen en te helpen.  

“Een apothekersassistente hoeft niet alles te weten, ze moet wel weten waar ze het op kan zoeken. En het is geen schande als mensen bellen met een vraag en je geen antwoord hebt, om te zeggen dat je het gaat uitzoeken en ze later terugbelt. Dan neem je de tijd om iets uit te zoeken, een gedegen verhaal te hebben en dan een klant terug te bellen.” 

Tip: Wil je ook graag aan de slag als apothekersassistente bij Nationale Apotheek? Solliciteer nu op onze openstaande vacature voor apothekersassistente (farmaceutisch klantadviseur).

textintroductionright

"Wanneer het jou uitkomt, bestel je medicijnen. Je hoeft er dan zelf niet meer aan te denken en wij doen de rest.”

Regel jouw medicijnen wanneer het jou uitkomt en ons team vraagt recepten op en laat jouw medicatie thuisbezorgen.

Natacha is trots om bij Nationale Apotheek te werken en laat dit graag aan iedereen weten. Waarom je medicijnen zou bestellen bij Nationale Apotheek? Daar weet ze wel antwoord op:  

“Stel je voor dat je 's avonds voordat je naar bed gaat ineens denkt aan die medicijnen die je bij de huisarts had moeten aanvragen. Dan moet je er de hele nacht aan denken, in de ochtend weer aan denken en je kunt de huisarts alleen maar bellen tussen 8 en 10 uur om te zorgen voor een recept. Bij Nationale Apotheek heb je een app op je telefoon. Je geeft in die app aan dat je medicijnen nodig hebt en wij gaan de volgende dag dat recept aanvragen. Hoe fijn is dat?"