Herhaalbestellingen

Heeft u reeds eerder medicijnen via ons gekregen en zijn deze op, dan kunt u deze eenvoudig opnieuw bestellen.

1. Indien u een recept heeft aangeleverd waarop de arts heeft aangegeven dat dit voor meerdere leveringen gebruikt mag worden, kunt u eenvoudig op de volgende manieren een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Via MedApp
  • Via de herhaalknop op onze website
  • Via email naar rx@nationale-apotheek.nl. Vergeet daarbij niet uw naam, geboortedatum en afleveradres te vermelden.

Mocht u herhaalrecepten hebben dan vermelden wij dat altijd op de MEDICATIE-OVERDRACHTSKAART achter de hoofdletter H op het etiket met een aantal of de einddatum.

2. Indien u geen geldig recept meer bij de apotheek heeft liggen, kunt u uw arts vragen een nieuw recept aan te leveren.

Ook al weten wij dat u chronisch medicijnen gebruikt, wij mogen u geen medicijnen leveren zonder geldig recept. Uitzondering hierop is anticonceptie waarvoor veelal slechts éénmalig een recept nodig is.

Heeft u vragen over onze dienstverlening, kijk dan eerst bij de veel gestelde vragen. Veelal zal uw vraag daar beantwoord worden. Voor overige vragen zijn wij bereikbaar via klantenservice@nationale-apotheek.nl of op werkdagen tussen 10.00 uur en 14.00 uur via 0297 7600 80. Tevens kunt u gebruik maken van de “bel mij terug” knop op onze website.