Medicijnen bestellen

Om op een verantwoorde manier medicijnen aan u te kunnen leveren, moet u zich eerst via de website bij ons inschrijven. Daarbij geeft u een aantal gegevens aan ons door, die wij nodig hebben om de noodzakelijke medicatie bewaking uit te voeren.

Wilt u een receptplichtig medicijn geleverd krijgen, vraag dan of uw arts het recept naar de Nationale Apotheek wil sturen  of stuur uw originele recept zelf per post toe (Postbus 237, 3640 AE Mijdrecht).

Uw arts heeft diverse mogelijkheden om het recept aan ons te sturen. Het handigst is het wanneer hij dit gewoon elektronisch doet. Dit kan via Ezorg of via Zorgmail. Uw arts is aan 1 van deze zorg-netwerken verbonden en kan via dit netwerk eenvoudig, veilig en efficiënt een recept naar ons sturen.

Uw arts mag het recept ook via fax toesturen. Wanneer u dit zelf per fax doet is het recept niet rechtsgeldig, maar wanneer de arts dat doet, wel.

Zo werkt hetBelangrijke adresgegevens hiervoor zijn:
Ons Ezorg adres:      02010518rcp@caresoft.ezorg.nl
Ons Zorgmail adres is:     500036345@lms.lifeline.nl
Onze AGB code is:     02010518

De adresgegevens van de apotheek zijn:
De Nationale Apotheek
Energieweg 4
3641RT Mijdrecht

Tel:  0297 7600 80
Fax: 0297 7600 99

Na ontvangst van uw recept zullen wij uw recept beoordelen en verwerken. Gezien het karakter van onze dienstverlening zijn wij niet geschikt voor spoedeisende hulp of medicatie die om farmaceutische redenen beter niet via de post verstuurd kan worden.

De normale levertermijn van medicijnen bedraagt 1 à 2 werkdagen na ontvangst van uw recept. Houd daar rekening mee indien u een recept aan ons stuurt.

Leveringen van Anticonceptie via de Pilexpress, Stoppen met Roken medicatie en condoomacties voor de verschillende verzekeraars, hebben een afwijkende levertijd. Hier bedraagt de standaard levertermijn 1 week.

De levering zal verzonden worden aan het op het recept vermelde woonadres. Dit is het adres zoals u bekend staat bij uw verzekeraar. Wilt u het ergens anders toegestuurd krijgen, dan kan dat, maar dan moet u dit expliciet aan ons doorgeven per email of bij het recept zelf.

Heeft u vragen over onze dienstverlening, kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen. Veelal zal uw vraag daar beantwoord worden. Voor overige vragen zijn wij bereikbaar via klantenservice@nationale-apotheek.nl of op werkdagen tussen 10.00 uur en 14.00 uur via 0297-760080