Herhaalbestellingen

Zo werkt hetHeeft u reeds eerder medicijnen via ons verkregen en zijn deze op, dat kunt u op 2 manieren eenvoudig een nieuwe zending medicatie bestellen.

 

1

Indien u een recept heeft ingeleverd waar de arts op heeft aangegeven, dat dit voor meerdere leveringen gebruikt mag worden, dan kunt u eenvoudig een email sturen aan rx@nationale-apotheek.nl
Vergeet daarbij niet uw naam, geboortedatum, een telefoonnummer waar wij u kunnen bereiken en de medicatie waar het om gaat in die email te vermelden. Het is tevens verstandig om in deze email aan te geven, waar u de medicijnen geleverd wenst te krijgen.

 

2

Indien u geen geldig recept meer bij de apotheek heeft liggen, dan kunt u eenvoudig aan uw arts vragen om een nieuw recept uit te schrijven en aan De Nationale Apotheek te sturen. Feitelijk hetzelfde als bij het bestellen van een nieuw medicijn.

Ook al weten wij dat u chronisch medicijnen gebruikt, wij mogen u geen medicijnen zonder geldig recept toesturen.

Uitzondering hierop zijn anticonceptie medicijnen, waarvoor veelal slechts éénmalig een recept nodig is en u geen nieuw recept nodig heeft voor een herhaalbestelling.

De normale levertermijn van medicijnen bedraagt 1 à 2 werkdagen na ontvangst van uw recept. Houd daar rekening mee indien u ons een recept toestuurt.

Leveringen van Anticonceptie via de Pilexpress, Stoppen met Roken medicatie en condoomacties voor de verschillende verzekeraars, hebben een afwijkende levertijd. Hier bedraagt de standaard levertermijn 1 week.

Heeft u vragen over onze dienstverlening, kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen. Veelal zal uw vraag daar beantwoord worden. Voor overige vragen zijn wij bereikbaar via klantenservice@nationale-apotheek.nl of op werkdagen tussen 10.00 uur en 14.00 uur via 0297-760080