Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure
Heeft u opmerkingen of een klacht, dan horen wij dat graag van u. Wij stellen uw mening zeer op prijs om een optimaal serviceniveau te kunnen bereiken. Meldt ons dit schriftelijk, bij voorkeur per e-mail: klantenservice@nationale-apotheek.nl met als onderwerp: “Klacht van [naam], [geboortedatum]”, gevolgd door een korte omschrijving. Wij zullen ons uiterste best doen om een passende oplossing te vinden. Wanneer u uw klacht per post wilt verzenden dan kan dat ook. U ontvangt binnen 14 dagen een reactie.

Zie hieronder voor de contactgegevens.

Klantenservice:

nationale-apotheek.nl
Postbus 237
3640 AE Mijdrecht
E-mail: klantenservice@nationale-apotheek.nl
Telefoon: 0297 760080

Vindt u dat wij niet correct op uw klacht reageren? Lees hier meer over de klachten- en geschillenregeling van de apotheek.

De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden.