Inschrijven

Inschrijven

Hoe schrijf ik me in?

Klik op de homepagina onder het inlogscherm aan de rechterzijde op 'Nieuw account' en vul vervolgens uw persoonlijke- en uw medicatie gegevens in. Zijn alle gegevens correct ingevuld, dan kunt u op "verzenden'' drukken en bent u ingeschreven.
Medicatie die u bij een andere apotheek of ziekenhuis krijgt, kunt u tussentijds via uw beveiligde profiel aan ons doorgeven.
Gezinsleden moeten per persoon worden ingeschreven zodat van ieder individu de medicatie historie en gegevens bijgehouden kunnen worden. Per e-mailadres kan één persoon worden ingeschreven. Indien er meer gezinsleden zijn dient ieder gezinslid een eigen e-mailadres te hebben. Waarom moet ik me éénmalig inschrijven voordat ik kan bestellen?
Voor goede en betrouwbare zorg hebben we een aantal gegevens van u nodig. Zo is het voor uw gezondheid van belang dat wij uw medicatiehistorie kennen en medicatiegebruik bijhouden. Op die manier kunnen wij zorgen voor een goede medicatiebewaking en interactiecontrole. Na uw inschrijving, bewaart nationale-apotheek.nl de gegevens die noodzakelijk zijn voor de bestellingen. Dit maakt het bestelproces aanzienlijk eenvoudiger, omdat de site automatisch de opgeslagen gegevens invult.

 

Kan ik meerdere e-mailadressen op één account plaatsen?

Het is helaas niet mogelijk om meerdere e-mailadressen op 1 account te plaatsen. Elk gezinslid dient zich individueel aan te melden met een eigen e-mailadres.

 

Mijn kind of ander gezinslid heeft geen e-mailadres hoe kan die nu ingeschreven worden?

Per gezinslid is een apart e-mailadres noodzakelijk. Is er geen e-mailadres beschikbaar dan heeft u de mogelijkheid om via diensten als G-mail of Hotmail een gratis e-mailadres aan te maken. Binnen de instellingen van de dienst heeft u de mogelijkheid om het aangemaakte e-mailadres door te verwijzen naar uw al bestaande e-mailadres.