Bestellen

Bestellen

Inschrijven en inloggen

Wanneer u voor de eerste keer wilt bestellen en nog geen klant bent, moet u zich éénmalig inschrijven. Indien u al een klant bent, logt u eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord aan de rechterzijde van deze website. Vervolgens kunt u direct de status inzien van uw medicatie.
Inschrijven is eenvoudig: klik op de homepagina onder het inlogscherm aan de rechterzijde op ‘Schrijf je nu hier in en vul vervolgens uw persoonlijke gegevens in. Na op ‘volgende’’ geklikt te hebben kunt u uw medische gegevens invullen of aanvinken. Ziektebeelden kunnen desgewenst tussentijds worden verwijdert , aangepast of worden toegevoegd. Om uw inschrijving te voltooien klikt u tot slot op ‘voltooien’.
Gezinsleden moeten per persoon worden ingeschreven zodat van ieder individu de medicatie historie en gegevens bijgehouden kunnen worden.

 

Medicatie

Indien u nog geen klant bent van nationale-apotheek.nl dient u voordat u een recept heeft ingestuurd via de post, fax of per zorgmail zich in te schrijven als klant. Indien u een bestaande klant ben kunt u direct inloggen met uw gegevens. Is het recept in ons bezit dan heeft u de mogelijkheid de status van uw medicatie te volgen. U heeft continu een overzicht van uw medicaties, datum van leveringen en kan, indien nodig, tussentijds aanpassingen doen in uw afleveradres en/of leverdatum.

 

Shop

In onze shop vindt u een ruim assortiment zelfzorg en drogisterij artikelen die u kunt bestellen. Kies het product en het aantal dat u wilt hebben en klik op ‘bestellen’. U kunt meerdere producten aanklikken. Die komen dan in het bestelmandje rechts onderaan op de pagina. U vind de producten door te klikken op ‘shop’. Wanneer u klaar bent klikt u op ‘mijn bestelling’. U bevindt zich in het besteloverzicht waar u nog aantallen kan veranderen of bestelregels kan verwijderen. Klopt de bestelling? Klik dan op ‘Bestellen’. Vervolgens kunt u aangeven waar u uw bestelling wilt laten bezorgen en kiest u de gewenste betaalmethode.

Moet ik bijkomende kosten betalen als ik iets bestel?

Nationale Apotheek.nl berekent nooit verzendkosten. Wel kan er sprake zijn van administratiekosten.

U betaalt geen administratiekosten: wanneer u een medicijn bestelt dat receptplichtig is.

U betaalt wel administratiekosten: als u alleen medicijnen zonder recept of andere producten bestelt.

De administratiekosten zijn afhankelijk van de ordergrootte:
Tussen € 0 en €45: € 2,95
Meer dan €45: Gratis

En indien u dus medicijnen via een recept van uw arts besteld, zijn er geen administratiekosten.

 

Medicatiebewaking

Cruciaal onderdeel van de bestelprocedure is de medicatiebewaking. De apotheker heeft een aantal gegevens nodig om te kunnen beoordelen of de gevraagde medicijnen wel geschikt zijn voor u. Deze informatie haalt het systeem uit uw gegevens in ‘Mijn profiel’.
Zijn deze gegevens nog niet bekend, dan worden deze tijdens de bestelcyclus aan u gevraagd en gelijk opgeslagen in uw profiel voor toekomstig gebruik.
U wordt voordat u verder kunt gaan met de bestelprocedure gevraagd om deze goed te controleren en te bevestigen dat ze volledig zijn en op waarheid berusten.
Dit is zeer belangrijk daar de apotheker mede op basis van deze gegevens besluit of de medicijnen gevaarlijke bijwerkingen voor u kunnen hebben of niet.

 

Ik wil een medicijn op recept. Hoe doe ik dat?

Bij een medicijn op recept is een doktersrecept altijd verplicht en dient naar ons gestuurd te worden.

U kunt uw huisarts vragen het recept per zorgmail aan ons te e-mailen of te faxen.

Onze zorgmail is: nationale-apotheek@lms.lifeline.nl
Ons faxnummer : 0297 760099

U kunt ook zelf het recept gefrankeerd per post sturen naar:

Nationale-Apotheek.nl
Postbus 237
3640 AE MIJDRECHT

Wij sturen u de bestelling toe, nadat het recept ontvangen en gecheckt is.

 

Ik bestel hetzelfde medicijn op recept uit mijn historie in mijn account. Heb ik nu opnieuw een recept nodig?

Wanneer u medicijnen wenst, hebben wij altijd een nieuw recept van uw huisarts nodig. Als apotheek mogen wij wettelijk niet leveren op basis van oude recepten. Ook al weten wij dat u dit medicijn langdurig nodig heeft.

 

Heeft u een antwoordnummer?

Wij hebben vroeger gebruik gemaakt van een antwoordnummer. Wij signaleren de laatste maanden echter veel problemen bij het insturen van uw recept via ons antwoordnummer. Zo komt deze post veelal met een vertraging van meerdere werkdagen bij ons binnen en raakt in een aantal gevallen gewoon zoek. Wij adviseren u dan ook geen gebruik meer te maken van het antwoordnummer.
Indien u ons een recept of iets anders wilt toesturen, dan adviseren wij u gebruik te maken van

Postbus 237
3640 AE Mijdrecht

Of gewoon naar ons apotheek adres:

Energieweg 4
3641RT Mijdrecht

U dient deze dan wel zelf te frankeren. Maar daarvoor weet u dan wel zeker dat deze post de volgende werkdag bij ons bezorgd wordt.